AFVALLEN MET WEIGHT IN MOTION

AFVALLEN MET WEIGHT IN MOTION

WEIGHT IN MOTION

LESTIJDEN:

(persoonlijke en theoretische begeleiding) Op afspraak

sports-in-motion-musselkanaal-ineke-groenhof-sporten-afvallen-vrij-trainen-afslanken-onder-begeleiding-afvallen-weight-in-motion

Wat is Weight in Motion

Een 3 maandelijkse cursus waar je op elk moment kunt instappen. De cursus is gericht op afslanken, afvallen en slechte eetgewoontes veranderen naar een gezonde levensstijl. Onbeperkt sporten hoort daar ook bij. Het is geen dieet!!!!!!!!!! Een dieet is tijdelijk. Je gaat je levenswijze veranderen om te voorkomen dat je terug valt in oude eetgewoontes en nog zwaarder wordt dan dat je voor het dieet was. (jojo effect) De weight in Motion cursus leert je juist om wel te eten. De cursus is gebaseerd op het stimuleren van de stofwisseling. (metabolisme) Er wordt duidelijke informatie gegeven over de stofwisseling en het functioneren van het lichaam. Dat maakt het inzichtelijk waarom en hoe wij mensen steeds maar weer groeien. Duidelijkheid schept inzicht. Persoonlijke coaching speelt hierbij een belangrijke rol.


persoonlijke en theoretische begeleiding:

  • wegen
  • meten
  • voedingsadviezen
  • de week bespreken met je buddy’s
  • thuis opdrachten
  • mentale ondersteuning
  • emotionele eters (waarom)
  • coaching
  • Samen werken aan de controle over je eetgedrag. Jij gaat de strijd aan tegen het overgewicht. Je krijgt o.a. adviezen speciaal voor jouw moeilijke (eet)momenten.

jouw buddy
Een buddy is iemand uit je eigen groep (lotgenoot) die je steunt op moeilijke momenten. Die altijd een luisterend oor biedt en je een steuntje in de rug geeft als je dat nodig bent.

Waarom bewegen

Bewegen heeft een positieve invloed op allerlei
processen in je lichaam. Je stofwisseling wordt
sneller, ook in rust. Door bepaalde stoffen die
vrijkomen tijdens het sporten voel je je beter en fitter. Vooral bij overgewicht heeft dit een positief effect op de persoon zelf. Omdat je je beter voelt, ben je ook sterker in de strijd tegen het overgewicht. zie ook more motion, sport en gezondheid

voedingsadviezen
Met een verantwoorde voedingspatroon afvallen.
– een gemiddeld gewichtsverlies van ongeveer
een halve tot een hele kilo per week.
– gevarieerd eten.
– weinig vet.
– weinig alcohol.
– rustig en regelmatig eten.
– meer bewegen.

 

respect
Naarmate je vooruitgang boekt bij de controle
over je eetgewoontes, zul je gewicht verliezen
en daardoor beter in je vel komen te zitten.
Lichaam en geest hebben veel invloed op elkaar. Naarmate dit beter in balans is zal je zelfrespect en eigenwaarde groeien.

Cursus inhoud:
– 3 maanden onbeperkt sporten
– Metingen
– Voedingsadviezen
– Map met aanvullend inhoud (theorie)
– Persoonlijk overleg met begeleider.
– Koffie of thee

Kosten: € 175,-

voedingsdriehoek

Voor meer informatie of het maken van een afspraak
kun je bellen naar: Tel: 06 40629380

FITVAK gediplomeerd
  • Step- en Funk Aerobic
  • Body Perfection
  • Aerobic Excercise
  • Aerobic-Dance
  • Callanetics
  • Fitness
  • Spinning
  • Stretching
  • Tae Bo
  • Powerwalking
  • Nordic Walking
  • Zumba

Ineke is Fit!vak gediplomeerd en gecertificeerd!